Vols treballar de coordinador de Serveis Públics a l’Ajuntament de Riudoms?
Vols treballar de coordinador de Serveis Públics a l’Ajuntament de Riudoms?
L’Ajuntament de Riudoms obre el procés per ocupar la plaça de coordinador de Serveis Públics. Avui s’ha publicat la convocatòria i les bases que han de regular aquest procés de selecció.
Es tracta d’una plaça de tècnic mig amb classificació de grup A2 de l’àmbit de les enginyeries, l’arquitectura i l’arquitectura tècnica. És per a un màxim de tres anys ja que després d’aquests tres anys caldrà convocar-la de manera definitiva.
Funcions del coordinador de Serveis Públics
Les tasques del coordinador de Serveis Públics es concentren en els següents àmbits:
- Gestió i control de l’aigua d’ús públic al municipi de Riudoms (coordinació amb el pantà de Riudecanyes i el Consorci d’Aigües de Tarragona, així com també gestió dels pous municipals).
- Supervisió de la gestió de residus i la recollida selectiva en coordinació amb l’empresa pública que fa aquest servei a Riudoms (SECOMSA).
- Control i seguiment de l’enllumenat públic i el clavegueram.
- Control i seguiment del bon estat dels edificis i equipaments municipals.
- Coordinació de l’equip de neteja dels edificis i equipaments municipals.
- Assessorament a la brigada municipal en tot allò que sigui necessari: compra de materials, gestió de tasques, etc.
- Responsable de compres de tot aquell material de l’Ajuntament de Riudoms relacionat amb els equipaments públics i també la via pública.
- Controls sanitaris i control de plagues.
- Supervisió i seguiment de la prevenció de riscos i salut laboral del conjunt de l’Ajuntament de Riudoms.
- Realitzar el seguiment de l'execució de serveis externalitzats que li siguin encomanats i coordinar les corresponents relacions amb empreses proveïdores.
- Assessorar en relació a qüestions pròpies del seu l'àmbit a les altres àrees de l’Ajuntament.
- Coordinar i elaborar informes i altra documentació especialitzada del seu àmbit.
- Cerca i gestió de subvencions per a impulsar projectes del seu àmbit.
El salari aproximat brut anual és de 42.000 euros.
Presentació de sol·licituds
El termini per a presentar les sol·licituds ha començat avui mateix i s’acaba el dia 4 d'agost, inclòs. Les sol·licituds s’han de presentar mitjançant una instància genèrica a la seu electrònica de l’Ajuntament de Riudoms.
Les persones interessades hauran d’adjuntar la fitxa de sol·licitud, així com tota la documentació requerida a les bases del concurs.
Trobareu més informació a les bases del concurs o contactant amb l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament. Es pot fer presencialment o telefònicament al 977 850 350. L'horari d'atenció és de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h.
Documentació:
- Trobareu les bases del concurs i la fitxa de sol·licitud EN AQUEST ENLLAÇ.