L'Ajuntament posa en marxa un servei de bústies per a disseminats

31/03/2022

L'Ajuntament posa en marxa un servei de bústies per a disseminats

L'Ajuntament de Riudoms posarà en funcionament un servei de bústies pluridomiciliàries per a disseminats amb l'objectiu de facilitar l'arribada de la correspondència postal a les persones empadronades en aquests habitatges del terme municipal.

Aquesta setmana, s’ha dut a terme la reunió per informar els veïns i les veïnes de les condicions d'ús d'aquest nou servei i de la instal·lació de dues bateries de bústies en el nucli urbà, concretament al carrer dels Molins Nous i al carrer de Sant Marc.

Per posar en funcionament aquest servei, s'han aprovat unes bases reguladores de les condicions d'autorització d'ús de les bústies pluridomiciliàries emplaçades en domini públic. Es poden consultar en el següent enllaç, així com imprimir el formulari de sol·licitud que hi ha al final del document: AQUÍ

Les persones interessades a fer ús d'aquest servei han de presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament, demanant cita prèvia, i acompanyant-la d'una fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant. Una vegada presentada la sol·licitud, l'Ajuntament verificarà que la persona està empadronada a l'habitatge disseminat i que reuneix les condicions per ser beneficiari del servei. L'ús d'aquest servei comporta el pagament d'una fiança per import de 70 euros. 

Una de les prioritats del Govern és vetllar per les necessitats d’aquelles persones que viuen en masies en els diferents camins del municipi. Per aquest motiu, la Regidoria de Medi Rural treballa per iniciar accions com aquesta, a fi de millorar el servei als veïns i veïnes de tot el terme.