Comissió informativa d'urbanisme, activitats, obres, agricultura i medi ambient
Sota el nom de Comissió Informativa d'Urbanisme, Obres i Activitats s'inclouran els assumptes relacionats amb les àrees d’urbanisme, obres, activitats, medi ambient, agricultura i serveis públics.
Competències: A aquesta Comissió li correspondrà emetre informe o dictamen, quan sigui requerida, sobre els aspectes següents:
- Urbanisme: Desenvolupament del planejament, gestió urbanística, disciplina urbanística.
- Obres: Llicències d'obres majors i menors. Control de l'activitat urbanística. Patrimoni monumental i arquitectònic. Contractació d'obres públiques, llevat de les que l’Ajuntament executi per administració.
- Activitats: Informar els expedients d’activitats. Control de les activitats en funcionament. Impulsar la legalització d’acord amb la normativa vigent.
- Medi Ambient: Actuacions destinades a la defensa del medi ambient, especialment totes aquelles encaminades a la prevenció i conservació del patrimoni natural del municipi.
- Agricultura: Promoció de l'agricultura i serveis a la pagesia. Conservació i millora de camins municipals.
- Serveis Públics: Coordinació dels diferents serveis públics municipals relacionats amb les àrees de la comissió.
- Aquells altres aspectes no esmentats anteriorment, sobre els quals es consideri necessari conèixer el seu parer.
Règim de sessions: Es reunirà cada vegada que la convoqui el seu Règim de sessions: President amb una antelació mínima de dos dies. S’estableix que se celebrarà sessió ordinària amb una periodicitat quinzenal que coincidirà en els dilluns de la segona i quarta setmana del mes, a les 18.00 h, i quan sigui necessari celebrarà sessió extraordinària. S’aplicarà el sistema de vot ponderat. Actuarà de secretària la de la Corporació o funcionari en qui delegui.
Pots consultar la composició d'aquesta comissió informativa a l'apartat Ajuntament/Govern/Organització Municipal